2013. augusztus 31., szombat

Első díjam!

A díjat nagyon szépen köszönöm szerecsendio-nak! Imádlak! <33


Szabályok:

  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küld tovább 11 embernek!


11 dolog rólam: 

  • Van egy kutyám, Bodza.
  • Ezen a blogon kívül még két másik is van. (www.smile4eversmile.blogspot.hu és filmstaronline.blogspot.hu)
  • Óriási Directioner vagyok és a kedvencem Zayn.
  • Kedvenc színészem Johnny Depp.
  • Kedvenc énekeseim közé tartozik Bruno Mars és Avril Lavigne.
  • Próbálok egy kicsit fogyózni, mert 1. A sport mindenkinek jót tesz és 2. szeretnék vékonyabb lenni.
  • Nem járok, max. évente egyszer, Mcdonald's-ba.
  • Van egy öcsém.
  • Ki nem állhatom a spenótot.
  • Soha nem ítélek meg egy könyvet a borítójáról és ez embereknél is így van.
  • Mielőtt el mentem nyaralni, több mint 15 blogot követtem, de egy hónappal később már csak 4-et, 5-öt. Lemaradtam.
Válaszaim: 


  • Miért pont Bella Thorne az egyik női főszereplő a blogodban? - Őszintén azért, mert amikor a szereplőknek a képeit kerestem, egy fiatal lányt akartam, aki egyáltalán nem hasonlít a főszereplőre, akit pedig már jóval előtte kiválasztottam és nem akartam rajta változtatni.
  •  Hogy jött a történet, hogyan pattant ki a fejedből a szereplők jelleme?- Amikor kicsi voltam, mindig is sztár akartam lenni, híres énekes. Most már tudom, hogy erre semmi esély, hiszen rémes hangom van, de az álmaimra még mindig emlékszek, úgyhogy megvalósítom őket, ha máshogy nem megy, leírom.
  •  Miért pont egy napló oldalain olvashatjuk a történetet?- Mert nekem vagy 6 naplóm van és egyszer ide, másszor oda írok. Így végre megvalósodik az ami nálam sosem fog: rend :D
  • Szereted Párizst? Jártál már ott?- Még nem jártam, de az minden vágyam. Ez a blog maga az álmaim világa, ezért jelent nekem olyan sokat.
  •  Milyen volt az a másfél hónap net nélkül?- Nos akármilyen meglepő, kibírható. Nem gondoltam arra, hogy vajon miről maradok le, csak néha, de akor sem a közösségi oldalak hiányoztak, hanem a blogok.
  • Az alatt az idő alatt is írtál, mondjuk füzetbe?- Nem. Csak ötleteltem, míg végül annyi ötletem lett, hogy úgy éreztem, mindjárt szétrobban a fejem.
  • Hol voltál ez idő alatt pontosan?- Hát voltam egy hetet Balatonlellén táborban. Amikor onnan haza jöttem volt egy napom, hogy összecsomagoljak és kipihenjem magamat, mert rögtön indultunk Erdélybe. A nagyszüleimnél voltam, Csíkszeredában, kereken egy hónapot. Aztán amikor onnan is haza jöttem, este mentünk le egy hétvégére Balatonra. (Felsőörs és Almádi környéke)
  • Minden blogon szoktál komizni?- A legtöbben igen. Mármint amelyiket rendszeresen követem, azokon igen.
  • Milyen zenéket szeretsz?- Avril Lavigne, Bruno Mars és One Direction. Ezek teljesen eltérő műfajok, szóval engem jellemez. Káosz ;)
  • Szoktál független blogokat is olvasni?- Előfordul
  • Hogyan találtál a blogomra?- Fogalmam sincs. De tényleg. Szerintem egy másik oldalon nézegettem a cseréket és éppen egy 1D blogot kerestem, mert szerettem volna olyat is olvasni. 
Kérdéseim:

  • Ha egyetlen egy kívánságod lehetne, mi lenne az?
  • Voltál-e külföldön a nyáron? Ha igen akkor hol?
  • Mi ösztönöz  blogírásra?
  • Van-e befejezett blogod?
  • Kedvenc előadóid?
  • Van háziállatod?
  • Tudsz sütni?
  • Kreatívnak tartod magadat?
  • Mit gondolsz azokról, akik figyelemmel kísérik a blogodat?
  • Az összes barátod olvassa, vagy legalábbis tud a blogodról?
  • Mit szeretnél elérni az életben?
Küldöm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése